Tema: Re: Pagelbekit su masinos issirinkimu iki 65kilolitu. Aciu.
Autorius: Arj
Data: 2010-10-20 14:17:24
Jei vertinti pagal "geruma" - tas pats kas vw, daug to paciu detaliu.
Jei vertinti pagal dziuginima - "dziugina" juntamai maziau, kai kur ryskiai pagaileta demesio smulkmenoms, na ir barska
labaiau.
Jei reikia "drozimui" - tai skoda tinka. Jei reikia "dusiai" - tai geriau kitos paieskoti.
Kas del variklio - 1.8tsi smagus.