Tema: Re: Pagelbekit su masinos issirinkimu iki 65kilolitu. Aciu.
Autorius: Arj
Data: 2010-10-20 14:48:18
Kas durniausia tai su tuo "pozicionavimu" tikrai kvailu dalyku pridaryta.
Pvz. superbas - tipo limuzinas ir panasiai, o bagazines uzdarymo rankena primena virve.
Elementariam  3 golfe jau padaryta nisa "rankena" uz kurios zymiai zymiai patogau paimti, o ne kazkoks virvagalis, kuri
dar ir suo gali labai greit isigudrinti apgrauzti, jei tik ileisi ji i bagazine.