Tema: Re: Q:LPG sanaudu paskaiciavimas
Autorius: servisas
Data: 2010-10-18 11:10:32
Kadais prasiau, kad Propanas panaikintu ta plude, nes kazkokia blogai
sureguliuota buvo- i 42 litru baka tilpdavo tik 31 litras dujos, o masina
ryja 13 l/100km, tai sake tipo negalim, reikia keisti baka ar kazka suskele,
tai penkis metus vazinejau, kol ta plude galu gale priburbuliavo :)
Taciau daba yra kita beda- yra bake voztuvelis, kuris avarijos atveju,
nutraukus duju vamzdeli is bako i reduktoriu ir pradejus greitai eiti dujoms
uzdaro baliona ir jo taip paprastai neatidarysi. O jei as isvazineju dujas
iki 0, kol jau nevaziuoja (o pas mane tarp vaziuoja ir nevaziuoja yra ne
5-10 km, o gal kokie 500 metru kazkodel), vamzdelyje lieka mazas duju
slegis. Ir pripylus sklidina baka, permetus dujas gaunasi kazkas panasaus-
staigus duju srautas, tas apsauginis voztuvelis padla ima ir uzsikerta.
Todel siulau niekam isvazinejus baka iki visisko dugno, nepilti jo visiskai
sklidinai.