Tema: Re: Q:LPG sanaudu paskaiciavimas
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-10-16 15:33:59
Nuo tuscio negerai, nes su besibaigianciomis dujos lekti 100km.h nepavyks
nes duju slegis per mazas, o kruizinti ~40-50km/h dar galima kokius 5-10km.
Cia pagal savo II kartos sakau. Pakankamai tikslu nuo pilno bako iki pilno
toje pacioje dagalineje. Tik po sumontavimo reiktu bent kelis bakus
suvazineti, nes del to 80% pirmuose bakuose yra daugiau oro, kuris su laiku
psikeicia i duju garus.

Pildyma apriboja apsauginis baliono voztuvas, kuris pradeda trasketi kai
pasiekiama baliono pidymo riba. Kaip tas ribotuvas veikia tiksliai nezinau,
arba nuo slegio - tuomet aisku kodel skirtingose degalinese yra pildymo
paklaida-  arba nuo pludes - tuomet galima paaiskinti fakta kai kai kuriais
atvejais apsauga nesuveikia ir balionas pripildomas pilnai.

man kroatijoje dagalineje pildytojas atsiputes klausesi kaip traska
apsauginis voztuvas, tuo paciu po truputi dujos pildesi toliau, tai irgi
privare beveik 100% baliono...