Tema: Re: Q:LPG sanaudu paskaiciavimas
Autorius: MS
Data: 2010-10-17 11:25:35
man atrodo pagrindinis sunkumas yra suskaičiuoti kiek tame tarpe nuvažiuoji ant benzo. Važinėjant didelius atstumus gal ir galima skaičiuoti litrus dalinant iš atstumo, bet mieste ne. Nebent kaskart fiksuotis momentą kai įsijungia dujos ir po to minusuoti. Neįvartinant to, pas mane pvz gaunasi, kad mieste dujų sunaudoja mažiau nei anksčiau reikdavo benzo, o orams šalant "ekonomija" netgi didėja :)