Tema: Re: Pigi auto, ka rinktis?
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:13
kaip ivaldyt savoka patikimumas? man tai kai guolis uzia pries sulusdamas
kelis menesius ir ji speju laiku pasikeist, siuo poziuriu man bmw patikimi o
golfai, pasatai ne :-)))
perkant uz tokia kaina reikia ziuret konkretu modeli, ir geriausia kad tai
atliktu zmogus vazinejes ilgesni laika tuo automobiliu, man taip susikloste
kad perku tik senus bmw su 24td varikliu, ir uz 1000-2000 euru vis pataikau
nusipirkt patikima varianta kuriuo nesiskundziu, bet beda, jau sunku rast
nesupuvusi 20 metu bmw, nu ir neprestizas kaip tais, o tie su 3 litru
varikliais kol kas pervertinti, ner tokie geri kaip kad brangus, ir panasu
kad teks keist modeli... nu ir siaip kitiem pirkt bmw uz tokia kaina isvis
nepatarciau, sau kol radau 1 perziurejau apie 20 lavonu, geriau tada 2
golfa, ten jei ir prasausi pirkdamas bent remontas bus pigu, ir bet kuris
vasia padarys.

--
vyt/ /
ww golf2 diesel