Tema: Re: Pigi auto, ka rinktis?
Autorius: Arasd
Data: 2010-10-12 21:52:34
nezinau kaip kiti, bet as sau toki mita turiu, o atsirado jis man kazkada
seniai po keliu vokisku masinu nusipirkus elemantaru 86 metu civika ir 5
metus pravazinejus vaziuoklei nieko nedarant. Pacioj pabaigoj tik teko vezt
i garaziuka pas Vasia, kad suvirintu luzusi stabilizatoriu. Kai tuo tarpu
panasiu metu turetam pasatui tai guolis kaukia, tai kokia trauke kliba, tai
amortikas parejo... Tik va priejimai pas vokiecius tada geresni buvo.
Gal taip man papuole su tom masinom, tai ir sakau, kad sau toki mita turiu,
kitiems nepersu, bet sau nuo tada tik japonus perku :)