Tema: Re: Pigi auto, ka rinktis?
Autorius: Arasd
Data: 2010-10-12 22:29:12
gal per kokia 13-14, neatsimenu tiksliai. Mano masinos is "prastu" metu
kategorijos buna, tai labai ilgai nelaiko, neapsimoka daug sukist i sena
skardine, geriau kita normalesne pasiimt. Tik ta pirma civika 5 metus
turejau, kitos pagrinde tik kol technikine galioja. Va dabartini subarika
tikiuosi pavyks ilgiau eksploatuoti, jis geriausias is mano turetu.
Tamsta kiek pastebejau gerai masinas ismanai, tai nesistebiu, kad priziurima
masina ilgai laiko. O as nei didelio ismanymo turiu, nei salygas paciam
krapstytis, tik servisai, tai ir keiciu daznai.