Tema: Re: REQ:kaladeles
Autorius: svyt
Data: 2010-10-26 10:44:14
diskai paprastai susikraipo nuo perkaitimo, paprastam vartotojui (ne
ralistui) tas atsitinka kaip prikepa stabdziu cilindriukai, disku kokybe ne
prie ko, gal kokie sportiniai ventiliuojami laikytu ilgiau. ne tiek i
stabdzius reik investuot kiek juos priziuret ar nekaista, jei masina ilgiau
pastovejo paziuret kaip jie dirba, pramankstint. kazko prieziura dzin, o vat
gailet pinigu neverta, sakyciau atvirksciai.

--
vyt/ /