Tema: Re: REQ:kaladeles
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-12 11:38:02
nu bet idomiausia kad i diskus investuoti neverta, o svarbiausia
kaladeles... Tai gal neverta nei disku nei kaladeliu keisti, svarbiausia
gera stabdziu skysti susipilti? Nes atitinkamai jei blogai susipilsi tai su
neteisingais spudos koeficientais, darbines ir stingimo temperaturu,
mechaniniu ir fiziologiniu reiskiniu pasireiskimu, bakteriologiniu poveikiu
bei korozijos ypatumais gali neteisingai parsiduoti pedalo spaudimo jega i
stabdziu suporto cilindriuko pavirsini padengima ko pasekoje gali
nebeblizgeti stabdziu diskai... nes jie svarbiausia kad blizgetu, daugiau
nieko jiems nereikia.