Tema: Re: REQ:kaladeles
Autorius: Renookas
Data: 2010-10-12 14:14:25
tiesiog verta pamastyti ir paciam manau. Tau susikraipe diskai, tai ka tos
kaladeles dauze tuos diskus kol susikraipe? Cia ne kalve, cia stabdziu
sistema, tad reikalingi normalus diskai su normaliomis kaladelemis.. As
neskaau brangiausias, ir pan, tiesiog normaliu gamintoju komplektuka ir
pamirst problemas...