Tema: Re: stabdziu disku keitimas - liko 0.3mm
Autorius: padugne
Data: 2009-04-05 15:12:16
On Sun, 05 Apr 2009 15:00:23 +0300, Tomas wrote:

> Esu pakankamai nuvazhinejes mashinu, kad mano patirtis neapsiribotu vien
> tik tuo paminetu pavyzdziu.
> Turiu zhalia supratima apie stabdzius, tu tuo tarpu - apie diskusijas.

Is to ka rasai - nepanasu.

> Ta mano loterija neuzhilgo pasieks 3-ia deshimti metu vairavimo stazho
> :) O anas pavyzdys tik patvirtina patarle, kad kartais ir lazda
> ishshauna.

Visus 3 desimtmecius vazineji nudevetais diskais? Tiesiog smalsauju.

> Na zhmogus nesiskelbe nei raisbojum, nei dtmu neminejo, netgi dragiu
> gariunuos.
> Tai i vidutines salygas lyg ir telpa.

I kurias tavo paties zodziais ir yra atsizvlegiama projektuojant diskus
ir nustatant ju leistina susidevejima.

Beje, taip ir neparasei, kiek tavo nuomone jau yra "blogai".

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.