Tema: Re: stabdziu disku keitimas - liko 0.3mm
Autorius: Tomas
Data: 2009-04-04 19:54:43
Apie ka ir kalbu. Shiaip labai suplonejusiems diskams padideja tikimybe
susikraipyt (pvz. su karshtais ilekus i bala), bet juos tada ir galima
keisti. O kol nemusha, koks skirtumas ten tie mm. Dar aishku priklauso nuo
vazhiavimo stiliaus - jei vadyla yra megejas labai stabdziais darbuotis,
geriau jam shviezhesnius uzhsidet.