Tema: Re: stabdziu disku keitimas - liko 0.3mm
Autorius: padugne
Data: 2009-04-05 14:21:18
On Sun, 05 Apr 2009 13:28:45 +0300, Tomas wrote:

> Matai. Noredamas atsakyti i tavo klausima, tureciau dabar pakelt shikna
> nuo kedes ir eit prie mashinos, kurios diskai jau nudile tikrai ne
> mazhiau 3 mm virsh minimalaus leistino (kai paskutinikart maciau).

Eilinis irodymas kad neturi zalio supratimo apie ka diskusija. Kuo maziau
zinai tuo esi drasesnis :)

> ishsipurvinciau. Tingiu. Man postus rashyt patogiau :) Tai ir rashau ish
> patirties ir "na glaz". Jie pas mane yra tiesus, grazhus, nemelynuoja ir
> nesuluzho. Tie mano diskai galbut nera sektinas pavyzdys, bet jei vienam
> zhmogui per 10 metu suluzho (neaishku dar kokiomis aplinkybemis) tai
> visishkai nereishkia, kad 0,3 mm yra tragedija.

To zmogaus atvejis yra viso labo zinomas pavyzdys is gyvenimo to kad taip
nutinka.
Tavo asmeninio pavyzdzio verte siuo atveju ne didesne nei islosimas
loterijoje. Tai kad tau kol kas sekasi dar nereiskia, kad taip bus
visiems ir visada. Devintis diskui mazeja sansai islosti ir dideja sansai
pralosti ir progresija anaiptol ne tiesine. Butent pagal tai inzinieriai
ir parenka minimalu leidziama disko stori.

> Gamintojo garantijos dar ne viskas. Jos paskaiciuotos vidutinishkam
> vartotojui vidutinishkomis salygomis, ir dar su rezervu. Mashinos,

O mes tipo diskutuojam ne apie vidutini vairuotoja vidutinemis salygomis?

> kurioms gamintojas teikia garantijas iki 3 metu, pas mumi paprastai
> atlaiko kokius 20-30 metu :)

Nepainiok garantiju su techniniais reikalavimais. 2 labai skirtingi
dalykai.

--
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs,
but he did not eated dem.