Tema: Re: skirtingos padangos ant asiu
Autorius: Arturas Rotar
Data: 2010-09-01 08:23:46
a :) O tai sia ziema buvo analogiska situacija mano bendradarbiui kazkur
tame paciame kilometre. Kai vare TA jam pripaise kad galiniai stabdziai
blogai stabdo, nors nauji bugnai, kalades ir cilindriukai buvo sudeti. Tai
kas jam beliko daryt - vat ir issieme reguliatoriu. O takart kai vaziavo
butent taip ir atsitiko, kad reikejo svelniai pristabdyt ir sikna pradejo
verztis pirmyn...Suktukas, vienas aptvaras, kitas, ir nepataisoma masina.
Aciu dievui, kad zmona ir metuku vaikas liko be suzeidimu...
Po to pavyzdzio supratau, kad jeigu tik silpni galiniai stabdziai geriau TA
nupirkt negu reguliatorius visokius mest lauk...
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message

> Ne, veiksmas pries >10metu ir balta Jetta ;-)
>
> S.

>>> lenkianti. Gerai, kad i skiriamaja pataike