Tema: Re: skirtingos padangos ant asiu
Autorius: Tomas
Data: 2010-08-30 22:21:51
koks cia vadovelis moko?
siaip jau man px kur kas deda, bet as deciau tik i prieki jei butu tokia
situacija. Kai buvau pacukas ir litais nelijo, padangu visokiu budavo.
Kadangi visada vazinejau su RWD ir siaip pagal visas "fizikas" dedavau
geresnes i gala. pora kart uzteko kai posukyje priekis understeerina. Nx
visas fizikas.
O urban mitas "galas aplenkia prieki" tai isvis jegele, visi sneka, bet
niekam nebuvo :D

"PukiS" <pukis@capri.lt> parase naujienu
pranesime:i5g6qr$akp$1@trimpas.omnitel.net...