Tema: Re: skirtingos padangos ant asiu
Autorius: padugne
Data: 2010-08-30 23:06:37
On Mon, 30 Aug 2010 22:39:06 +0300, Tomas wrote:

> Neprivalau aiskintis, bet isaugau seniai ir skirtingu padangu jau
> nebuna. Prisieksperimentavau ir jei reiketu deciau i prieki. Vairas
> susuktas, o masina tiesiai ir nekontroliuojamai i eina i kita priesais
> stovincia sankryzoj - nx. Kaip sakiau man px kur kiti deda.

Tai gerai kad tiesiai - priesais metras ar pusantro deformacines zonos +
airbagai.

Jei spygliuotos bus priekyje, tai pareisi shonu ar nugara. Is sono gal
kokie 20cm deformacines zonos, is galo irgi nekas.

Ir nemanyk kad priekines sustabdys, is ju naudos lygiai tiek pat kiek
sugebes issilaikyt galines. Prades skersuotis ir turesi atleist stabdzius.
Arba ABS uz tave atleis.

--
kthxbai.