Tema: Re: B kategorija - savarankiškai
Autorius: VNO
Data: 2010-08-26 18:05:27
> Nu tai taip ir būčiau paklausęs, jei reikėtų gi?
> Paprastas klausimas - ar galima nemokėti už paslaugą, kurios tau
> nereikia, šiuo atveju mokymą vairuoti? Atsakymas "pzdc" man šiuo atveju
> kažkaip sunkiai suprantamas...

tai mantosi, akd sunkiai suprantamas ;)
paaiskinsiu - kursa, net tokie nelaimingi kaipo musu yra kursai ir juose si bei tai pasakoma.
jei tu manai, kad tu ar kas ten ja mokino, esi driver-guru - tai nesitikek, kad visi toj prades tau ploti ir sveikinti

> Net ir toje pačioje tvarkoje nurodoma, kad tai gali daryti šeimos narys,
> bet tik kažkodėl vis tiek reikia mokyklinio egzamino. O su keliom
> kalbintom mokyklom pokalbis vien dėl egzaminavimo paslaugų kažkaip
> nesusidėliojo...

tai negi nepagauni, kodel tas egzas reikalingas?

VNO