Tema: Re: B kategorija - savaranki?kai
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-26 16:26:46
sitoj vietoj viskas priklauso nuo mokyklos. as kai mokiausi tikrai net
nepagalvociau pats sausai teorija ismokti kai per paskaitas visko apie auto
vairavima buvo: nuo situaciju isdestymo iki tu paciu masinu techniniu
dalyku, kuriuos verta zinoti kiekvienam.
o tai paskui pila benza i dyzeli bobeles ir ne tik... arba nezino kas yra
priesrukinis zibintas ir kam jis skirtas...