Tema: Re: B kategorija - savarankiskai
Autorius: Valdzia
Data: 2010-08-26 18:02:37
> Paprastas klausimas - ar galima nemoketi uz paslauga, kurios tau nereikia,
> siuo atveju mokyma vairuoti? Atsakymas "pzdc" man siuo atveju kazkaip
> sunkiai suprantamas...

Jei ponas esate eGzpertas ir sugebate ivertinti kad astuoniolikinei nereikai
mokytis vairuoti ir ji yra pilnai pasiruosi vazineti gatvemis tai ispieskite
tokia pazyma pats. Mes eiliniai mirtingieji negalime yvertinti jos
pasiruosimo, o tuo labiau isduoti pazymos.

--
"mates ir Karolinas ir netik ir net esu pasimylejes (ir normaliai be
alkoholiu ar dar kokiu ishkrypelishku bajeriu)"