Tema: Re: FORF Focus 0.5 kaip patempt rankini/stovejimo stabdi?
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-08-26 15:19:27
na o buvo grazus rytas:)Vasara ir saule sviete, o as buvau po gero baliaus:)
Ilipau i masina, atleidau rankini, pavaziavau kokius 50 metru ir supratau
kad kazkas ne taip.
Islipau, apziurejau kad ratai vietoje, oro yra, o daugiau ir neatejo i galva
minciu kas galetu but atsitike,o kadangi su salyga kad po baliaus, ir kad
tekdavo kasdien su dviem trim skirtingo masinom vazinet, pagalvojau kad taip
turi but:)Nes pastoviai, perlipus is bendzinines i dyzeline ir atvirksciai
pojuciai kazkokie ne tokie.
Na sustojus prie sviesoforo, kai uzsidege raudona, supratau kad kazkas
ruksta:) na tai......

Tada ir prasidejo, diskai, kalades, paskui islindo vienas problematiskas
guolis po pusmecio, o dabar jau kaip ir ipabaiga kitas.
Na dar prisimenu kartais ta rankini ir pagalvoju kaip is nieko tiek problemu
atsiranda.
Na bet yra ir savu pliusu,ismokau keist trosa,kalades, diskus ir guolius.

p.s. as ne is tu kur gime su atsuktuvu rankose ir jau 6 metu vazinejo su
kirovu po pievas:)