Tema: Re: FORF Focus 0.5 kaip patempt rankini/stovejimo stabdi?
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-08-25 13:01:34
pas Ford Mondeo MK3 niekaip neissigudrinau patemt rankinio trosa(us), nors
buvau ir kelma issiardes, ir po dugnu ziurejau.
Kiek girdejau,kas liecia FM MK3, tai buna pirkti rankinio stabdzio rankena,
kuri turi optiona reguliuoti troso itempima.
Pas mano pacio FM keistas trosas i neoriginalu(nes originalaus troso(abieju
pusiu) kaina labai originali), tai laisvas trosas, norejau pareguliuoti,bet
nepavyko.

Gal yra kazkokiu sprendimu ir be rankinio stabdzio rankenos keitimo, bet
mano akimis ten tempimai nereguliuojami.