Tema: Re: FORF Focus 0.5 kaip patempt rankini/stovejimo stabdi?
Autorius: Don Johnson
Data: 2010-08-26 14:10:24
Na supratau:) As jau seniau galvojau apie gaikes ant to trisakio, tik va kad
masina stovi garaze marijos zemeje, o as kitam europos gale.
Na pas mane manualas, bet ismokau laikyt ant begio:)

O kiek man tie prakeikti rankinio trosai kainavo sveikatos ir litu:) laiku
nekeiciau, tai paskui suzinojau po kiek kainuoja galiniai guoliai, stabdziu
diskai ir pan.