Tema: Re: Radaru pirkimo konkursas - neskaidrus :-)
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-04-01 03:04:50

> OT:
> p.s. klausimas is draudimo rusies tau - ar man DB
> atlygindama zala (kaip nukentejusiam) gali teisetai
> sumazinti ismokama suma per pvm dydi?  T.y. as
> juos truputi suprantu - jei jie pvm moketojai, jie pvm
> negales susigrazinti, delto per pvm dydi jie ismoka
> didesne suma fiziniam asmeniui, nei juridiniam pvm
> moketojui (servisui, pvz).  Kaip ten yra is tikro su
> tuo nenoru moketi pvm'a imones pacientams, ar jis
> legalus?  (jei nenori atsakyti viesai, brukstelk i mano
> maila, kuris yra su 2x2 galune)

Nu cia neintymas gi, tad atsakysiu gal vietoj.

Pirmiausia imu guolio srata ir buriu - kalba eina apie privalomasji draudima
ir draudiminio ivykio metu sugadinta tavo  transporto priemone ? Ir tu nori
gauti pinigus cashu bei pats remontuotis. O draudimas paima remonto samata
ir sako, kad tau ismokes be PVM. Trumpai - jie neteisus. Jei reikia
detaliau, gausi patvirtinti ar patikslinti mano auksciau isburtas
prielaidas.