Tema: Re: Radaru pirkimo konkursas - neskaidrus :-)
Autorius: labay aktualus
Data: 2009-03-31 17:56:53
tokie bajeriai eliminuoja galimybe saziningai konkurencijai
egzistuoti.  Neturi nei kainos pas tiekejus, nei sertifikatu,
viskas px - svarbiausia laimeti konkursa, vis tiek paskui
viskas "samatiokam" - tiekejus uzlausime laimeje konkursa
del kainu, sertifikatus irgi gausim, jei reiks.  Na, truputi
veliau, nei nurodyta buvo, bet koks kam skirtumas, ane?
:)