Tema: Re: dar vienas "tevelis su dviem vaikais" pabego
Autorius: dariusia
Data: 2009-03-30 18:12:38
turi, bet visa beda kad kameru tokai sudina kokybe, kad matosi kad nebent
kad zmogus eina ar masina vaziuoja, o kazka tiksliau neimanoma pamatuyti.
Sutaupe ant kameru...

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

Samsung spausdintuvu garantinis remontas
HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas