Tema: Re: dar vienas "tevelis su dviem vaikais" pabego
Autorius: dariusia
Data: 2009-03-28 12:55:20
Man i gala porele su golfu ivaziavo isvaziuodmi atbuli, islipo pasiziurejo
ir nuvaziavo.Visa tai atseks su akropoplio apsauginem kamerom, bet numeriu
nesimato ir daryk ka nori o ka apkaltinti nera. Tai ir vazineju su apdauzyta
bagazine :( Bet reiks prisiruisti lempos ieskoti.
Ai beje gal kas ir galit pasiulyti Mmazda 323 sedano bagazines galines
lempos( tokai raudona su prierukiniais) 1993 m mazdaug. ?

--
Darius Pečiulis
Biuro technikos inzinierius

Samsung spausdintuvu garantinis remontas
HP,Canon,Samsung,Xerox biuro techniko remontas