Tema: Re: dar vienas "tevelis su dviem vaikais" pabego
Autorius: -o-o-
Data: 2009-03-30 10:02:02
neverk, man pries 2 men priekinis bamberis buvo perdazytas del visokiu
nubruzinimu, tai per ta laika abiejuose sonuose prieky jau stovi, balti ir
geltoni dryziai, jobtararai vakar paziurejau ir gale toks didelis didelis
melynas dryzius. Nu belieka tik qrva qrva mintyse pakartot ir vazinet
toliau. Tiesa kazkiek atbrukau tu svetimu dazu, bet jau kur su maniskiais
dazais nueje - nu yra kaip yra :(