Tema: Re: Xantia
Autorius: zhaltas
Data: 2010-05-20 09:03:03
tai kodel parsivezes ir pamates kad neuzhmushtas variantas nepuolei uz menesio pardavinet pigiai su nuolaida? :D
baikit jus nesamopnes rasyt, as apie tai kad tikrai nepigiau ir nepaprasciau uz fokieciu ar japonu gamintojus, aisku yra liubiteliu ir kad betkoks ten bus shudas vazines, t.y remontuos ir dziaugsis :)
'pilnesnes komplektacijos' bl ant kiek svarbu realiai kokie el veidrodelaii ar nupistas veliuras tokiam kibire.. :D
esme tame kad tie patys francuzai ar betkas kitas neparduoda uz kapeikas gero varianto, o jei jau ir laimejo aukso puoda taigi visi aplinkos zmones zino koks geras ir koks pigus daigt6as, tai turetu dingt per pirma isiziojima apie pardavima, kaip ir neturetu kabet skelbimuose ar pardavimu aikstelej ;)