Tema: Re: Xantia
Autorius: Tomas
Data: 2010-05-20 01:35:14
Matot kas yra vaikinai. Taigi neneigiu anei vieno ukw teiginio, ypach apie vasias, ir istoriju, kokiu keliu citroenai lavonais patampa. Ir shiaip tai mano ir jusu teiginiai neprieshtarauja vieni kitiems. Man paciam beje citrajiedai simpatishki (kai vambzdeliai netrukineja) ir mielai apgyvendinciau savo kieme ta DS'a, su kuriuo de Golis vazhinejo. Bet. Jus tvirtinat banalias pozityvistines tiesas, o ash tik noriu Exo apsaugot nuo gyvenimo klaidos banaliais ukishkais lietuviu leudies pastebejimais :)