Tema: Re: Xantia
Autorius: ukw
Data: 2010-05-19 17:04:05
"Pagonis" <ed@crtg.ee> wrote in message news:ht0qku$4t3$1@trimpas.omnitel.net...
> Tuoj atejs ukw ir pades tave i vieta :)

nu nera ta xantia tokia baisi, kaip ja bandoma pavaizduoti.  tiesiog, masina su savo keistenybemis ir su savo vaziuokles hidrauliniais ypatumais.

pliusai, kad minkshta, kad nerudyja, garso izoliacija gera, pacukai nelupineja jokiu ten posukiu ir moldingu, taip pat komplektacijos geros daugumoj masinu.

minusai, kad kuro ima daug (cia kaip kam, man pvz Vilniuje kaip ir sakiau, 9.5 litro duju, kas tikrai yra nedaug), kad nivalit, kad kaimieciai juokiasi pamate irgi minusas (nors paslapcia pavydi, kad bulviu gali prisikraut ir galas nenusvyra). ratai skeciasi nuo elementarios masinos neprieziuros, kai vaziuojama belenkiek kilometru (mano atveju nupirkau su 230 000 rida, svirtyse buvo originalus dar guoliai), nekeiciamas LHM skystis ir ttt.

siaip, pirkciau dar xantia, bet pirkdamas labai ziureciau i bukle. nes dabar dar buvau zhalias pirkejas, tai nezinojau daugelio subtilybiu.