Tema: Re: c5 2002m, 3500eur
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-03-25 09:06:55
man atrodo as pazystu ta veterinoriu! kaip jo pavarde?

On 2009-03-25 07:57:13 +0100, "Andrius" <andrius(istrinti)@beer.com> said:

> dekingas uz info.
> 
> "Schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message 
> news:gqck5p$ss$1@trimpas.omnitel.net...
> 
>> Kalbejausi su siuo vet.gydytoju ir prie alaus, ir per 
>> 
>> paskaitas/seminarus Freiburg z.u.univere.
>> 
>> Na, ne "trioxala" - brandus 50-metis vyras, neturintis jokio reikalo 
>> 
>> kazka lauzt is pirsto, tikrai tiek sulakstydavo. Sakydavo, kad viena 
>> 
>> iskvietima sutvarko per valanda-pusantros. Pats esu mates, kaip Stockach 
>> 
>> pavyzdineje buliu-reproduktoriu fermoje sis gydytojas apsisuko per 25min, 
>> 
>> per ta laika diagnozaves ir paskyres medikamentus 2-ms "verseliams", 
>> 
>> sveriantiems po tona.
>> 
>> Kalba ne apie jo darba, o apie eksploatuotos masinos rida - kaip 
>> 
>> minejau, neturiu pagrindo tuo netiketi.
>> 
>> Dar vienas atvejis, kiek kuklesnis - vaisiu saugyklu saldymo irenginiu 
>> 
>> inzinierius-technikas, priziurejes Obst vom Bodensee susivienijimo 
>> 
>> nariu-sodininku ukiuose esancius saldytuvus, kasdien, sukdamasis ratais tarp 
>> 
>> Uberlingen-Singen-Messkirch-Frickingen-Friedrichshafen-Markdorf rajonuose 
>> 
>> isikurusiu ukiu, per diena nuolat susukdavo po 300km. Pats ukininkas 
>> 
>> neturedavo teises kist nagus prie saldymo irenginiu, o temperaturiniu ir oro 
>> 
>> dregnumo parametru tikslumas buvo pagrindinis reikalavimas. Profilaktine 
>> 
>> patikra/vizitacija buvo privaloma ne reciau, kaip karta per menesi. To 
>> 
>> inzinieriaus metu senumo BMW irgi jau buvo nubeges ~100tkm.
>> 
>> Priesingas pavyzdys - praktiku metu 2 metus po 4-7 menesius tame paciame 
>> 
>> ukyje eksploatavau (1994-1995) Subaru universala su 1.8 l motoru. Gaves ta 
>> 
>> masina pirmosios praktikos metu nusistebejau, kad jos rida tik ~30tkm, nes 
>> 
>> automobilis buvo 1987m gamybos. Isoriskai a/m atrode, tarsi butu kokiu 20m 
>> 
>> senumo - visi sonai ir stogas - matiniai. Priezastis netruko paaisketi, kai 
>> 
>> pats kas diena pradejau maltis su ta masina po obelu plantacijas, 
>> 
>> sprausdamasis sonais tarp saku. Bet per diena neiveikdavau daugiau, kaip 
>> 
>> 18-20 kilometru - visi sklypai buvo nutole nuo ukio/namu ne daugiau, kaip 
>> 
>> 5km atstumu. Paklausiau ukio savininko, kodel ta masina tiek mazai 
>> 
>> nuvaziavusi. Atsakymas - paprastas ir ukiskas: masina benzinine, todel po 
>> 
>> autobanus su ja lakstyt brangu. Tam reikalui yra dyzeliniai Mercedes, 
>> 
>> gazas-dugnas ir varai, uzsipyles savo beakcizinio dyzelino. O Subaru - 
>> 
>> specifinis a/m, su 4wd pavara, todel tinka kaip tik plantacijoms, 
>> 
>> vazinejimui kalvomis ir pievomis. Laisvalaikiu ir savaitgaliais irgi buvau 
>> 
>> prievarta issodinamas is Subaru ir ikisamas i MB 190D. Tik svabisko taupumo 
>> 
>> sumetimais.
>> 
>> Mano subjektyvia nuomone, perkant a/m is vokieciu (ne perekupu), pakanka 
>> 
>> paklaust, kuo verciasi/dirba masinos savininkas - iskart bus aisku, kokiu 
>> 
>> mazgu nudevejimo gali tiketis.
>> 
>> 
>> 
>> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
>> 
>> news:gqb9i9$qip$1@trimpas.omnitel.net...
>> 
>>> Stutgartas - Freiburgas - 207 km. Freiburgas - Augsburgas -350 km. Kada 
>>> 
>>> jis dirbdavo?
>>> 
>>> 
>>> 
>>> 
>>> 
>>> -- 
>>> 
>>> Kur diskutOtOjai?
>>> 
>> 
>>