Tema: Re: c5 2002m, 3500eur
Autorius: Renookas
Data: 2009-03-23 15:54:38
kur as girdejau sita istorija....

Tai eme is senuko kur i baznycia sekmadieniais tik vaiznejo? net i sunaus
sutuoktuves sestadieni nevaziavo, nes masian tik sekmadieniais naudoja...
Ir parduoda nes i Airija skubiai ant bilieto reikia? Tai galim pasiulyti
mainus - as jums biletus, jus man ta citroen...
Ir dar nusimananciu norejau paklausti - kiek sio automobilio maks rida gali
buti? kada persivercia? nes vistiek tikra rida reiktu pasiskaiciuoti....

O siaip C5 man patinktu... visada jo norejau.. tik gaila kad citroen
servisas salia pro langa matosi ir amzinai su elektros problemom jie ten
lankosi ir lankosi ir lankosi....