Kalbejausi su siuo vet.gydytoju ir prie alaus, ir per
paskaitas/seminarus Freiburg z.u.univere.
Na, ne "trioxala" - brandus 50-metis vyras, neturintis jokio reikalo
kazka lauzt is pirsto, tikrai tiek sulakstydavo. Sakydavo, kad viena
iskvietima sutvarko per valanda-pusantros. Pats esu mates, kaip Stockach
pavyzdineje buliu-reproduktoriu fermoje sis gydytojas apsisuko per 25min,
per ta laika diagnozaves ir paskyres medikamentus 2-ms "verseliams",
sveriantiems po tona.
Kalba ne apie jo darba, o apie eksploatuotos masinos rida - kaip
minejau, neturiu pagrindo tuo netiketi.
Dar vienas atvejis, kiek kuklesnis - vaisiu saugyklu saldymo irenginiu
inzinierius-technikas, priziurejes Obst vom Bodensee susivienijimo
nariu-sodininku ukiuose esancius saldytuvus, kasdien, sukdamasis ratais tarp
Uberlingen-Singen-Messkirch-Frickingen-Friedrichshafen-Markdorf rajonuose
isikurusiu ukiu, per diena nuolat susukdavo po 300km. Pats ukininkas
neturedavo teises kist nagus prie saldymo irenginiu, o temperaturiniu ir oro
dregnumo parametru tikslumas buvo pagrindinis reikalavimas. Profilaktine
patikra/vizitacija buvo privaloma ne reciau, kaip karta per menesi. To
inzinieriaus metu senumo BMW irgi jau buvo nubeges ~100tkm.
Priesingas pavyzdys - praktiku metu 2 metus po 4-7 menesius tame paciame
ukyje eksploatavau (1994-1995) Subaru universala su 1.8 l motoru. Gaves ta
masina pirmosios praktikos metu nusistebejau, kad jos rida tik ~30tkm, nes
automobilis buvo 1987m gamybos. Isoriskai a/m atrode, tarsi butu kokiu 20m
senumo - visi sonai ir stogas - matiniai. Priezastis netruko paaisketi, kai
pats kas diena pradejau maltis su ta masina po obelu plantacijas,
sprausdamasis sonais tarp saku. Bet per diena neiveikdavau daugiau, kaip
18-20 kilometru - visi sklypai buvo nutole nuo ukio/namu ne daugiau, kaip
5km atstumu. Paklausiau ukio savininko, kodel ta masina tiek mazai
nuvaziavusi. Atsakymas - paprastas ir ukiskas: masina benzinine, todel po
autobanus su ja lakstyt brangu. Tam reikalui yra dyzeliniai Mercedes,
gazas-dugnas ir varai, uzsipyles savo beakcizinio dyzelino. O Subaru -
specifinis a/m, su 4wd pavara, todel tinka kaip tik plantacijoms,
vazinejimui kalvomis ir pievomis. Laisvalaikiu ir savaitgaliais irgi buvau
prievarta issodinamas is Subaru ir ikisamas i MB 190D. Tik svabisko taupumo
sumetimais.
Mano subjektyvia nuomone, perkant a/m is vokieciu (ne perekupu), pakanka
paklaust, kuo verciasi/dirba masinos savininkas - iskart bus aisku, kokiu
mazgu nudevejimo gali tiketis.
"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message
news:gqb9i9$qip$1@trimpas.omnitel.net...
> Stutgartas - Freiburgas - 207 km. Freiburgas - Augsburgas -350 km. Kada
> jis dirbdavo?
>
>
> --
> Kur diskutOtOjai?