Tema: Re: c5 2002m, 3500eur
Autorius: Schaumschlager
Data: 2009-03-25 08:49:29
    Kalbejausi su siuo vet.gydytoju ir prie alaus, ir per 
paskaitas/seminarus Freiburg z.u.univere.
    Na, ne "trioxala" - brandus 50-metis vyras, neturintis jokio reikalo 
kazka lauzt is pirsto, tikrai tiek sulakstydavo. Sakydavo, kad viena 
iskvietima sutvarko per valanda-pusantros. Pats esu mates, kaip Stockach 
pavyzdineje buliu-reproduktoriu fermoje sis gydytojas apsisuko per 25min, 
per ta laika diagnozaves ir paskyres medikamentus 2-ms "verseliams", 
sveriantiems po tona.
    Kalba ne apie jo darba, o apie eksploatuotos masinos rida - kaip 
minejau, neturiu pagrindo tuo netiketi.
    Dar vienas atvejis, kiek kuklesnis - vaisiu saugyklu saldymo irenginiu 
inzinierius-technikas, priziurejes Obst vom Bodensee susivienijimo 
nariu-sodininku ukiuose esancius saldytuvus, kasdien, sukdamasis ratais tarp 
Uberlingen-Singen-Messkirch-Frickingen-Friedrichshafen-Markdorf rajonuose 
isikurusiu ukiu, per diena nuolat susukdavo po 300km. Pats ukininkas 
neturedavo teises kist nagus prie saldymo irenginiu, o temperaturiniu ir oro 
dregnumo parametru tikslumas buvo pagrindinis reikalavimas. Profilaktine 
patikra/vizitacija buvo privaloma ne reciau, kaip karta per menesi. To 
inzinieriaus metu senumo BMW irgi jau buvo nubeges ~100tkm.
    Priesingas pavyzdys - praktiku metu 2 metus po 4-7 menesius tame paciame 
ukyje eksploatavau (1994-1995) Subaru universala su 1.8 l motoru. Gaves ta 
masina pirmosios praktikos metu nusistebejau, kad jos rida tik ~30tkm, nes 
automobilis buvo 1987m gamybos. Isoriskai a/m atrode, tarsi butu kokiu 20m 
senumo - visi sonai ir stogas - matiniai. Priezastis netruko paaisketi, kai 
pats kas diena pradejau maltis su ta masina po obelu plantacijas, 
sprausdamasis sonais tarp saku. Bet per diena neiveikdavau daugiau, kaip 
18-20 kilometru - visi sklypai buvo nutole nuo ukio/namu ne daugiau, kaip 
5km atstumu. Paklausiau ukio savininko, kodel ta masina tiek mazai 
nuvaziavusi. Atsakymas - paprastas ir ukiskas: masina benzinine, todel po 
autobanus su ja lakstyt brangu. Tam reikalui yra dyzeliniai Mercedes, 
gazas-dugnas ir varai, uzsipyles savo beakcizinio dyzelino. O Subaru - 
specifinis a/m, su 4wd pavara, todel tinka kaip tik plantacijoms, 
vazinejimui kalvomis ir pievomis. Laisvalaikiu ir savaitgaliais irgi buvau 
prievarta issodinamas is Subaru ir ikisamas i MB 190D. Tik svabisko taupumo 
sumetimais.
    Mano subjektyvia nuomone, perkant a/m is vokieciu (ne perekupu), pakanka 
paklaust, kuo verciasi/dirba masinos savininkas - iskart bus aisku, kokiu 
mazgu nudevejimo gali tiketis.

"VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
news:gqb9i9$qip$1@trimpas.omnitel.net...
> Stutgartas - Freiburgas - 207 km. Freiburgas - Augsburgas -350 km. Kada 
> jis dirbdavo?
>
>
> -- 
> Kur diskutOtOjai?