Tema: Re: Teisybe vs Teisybe
Autorius: Doxlas
Data: 2010-04-27 13:07:30
"MS" <x@lt.lt> wrote in message news:hr6a8v$iek$1@trimpas.omnitel.net...
> nelabai ten jam kas matėsi, kelkraštyje buvo pristatyta mašinų. Pažiūrėjo kairėn, laisva, galvojo įvažiuos iki sankryžos vidurio, kad geriau matytūsi ir ten satabtels.

Kiek prisimenu, ashinio zhymejimo toj gatvelej nebuvo. Todel nustatyt ar esi savoj/svetimoj juostoj gali tik ish akies. Tam kad matyt kas yra deshinej, volvo 460 vairuotojui reikejo ishkisht savo automobilio nosi per koki metra uzh suparkuotu automobiliu linijos - t.y. apie 2.7 metro nuo gatves ribos. Gatves plotis ten pagal schema - 7 metrai. Ish kitos puses Sierra shalikelej uzhima irgi apie 1.7 metro. Taigi lieka 7-2.7-1.7=2.6 metro ishlaviruot tarp volvo ir sierros. Taigi mano nuomone, volvo 460 vairuotojas per giliai ilindo i sankryzha arba neidemiai pasizhiurejo i deshine ir pradejo kirst sankryzha neisitikines savo saugumu...

> Mano nuomone tuėtų būti praktika - viršijai greitį esi kaltas. Atsimenu buvo atvejis, užmušė du vaikus (išbėgo netikėtai, neperėjoje). Nustatė, kad važiavo gal 5 km/val pergreitai ir pasodino.

Smulkiau prashom. Pats esu numuhses vaika, ishshokusi ish pakeles krumu (neuzhmushiau), bet net nebuvau apkaltintas - tik daviau parodymus ir girtuma patikrino.
O del virshyjimo - labai slidu yra irodinet greiti post factum. Ir tuo labiau jei ne greitis buvo avarijos priezhastis. Galima vazhiuot greitai, bet su galva - t.y. analizuot ir kitu eismo dalyviu veiksmus ir numatyt ko jie gali imtis, ir aishku adekvachiai vertint potencialiai pavojingas situacijas.