Tema: Re: Rekomenduokit servisa Marijampoleje
Autorius: padugne
Data: 2010-04-20 22:53:05
On Tue, 20 Apr 2010 22:34:24 +0300, bomanz wrote:

> Šiaip mane stebina tai, kad nelaiko paprasčiausios schemos su
> mikroschema, tranzistorium ir keliom varžom. Variklio kompas prikimštas
> mikroschemų, gyvena netoli karšto variklio- ir nieko, dirba. O paprastos
> schemutės pareina. Arba kažkokie sumauti kontaktai spynelėje nelaiko.
> Arba elementarus diodų tiltelis sudega. Kažkaip netikiu, kad taupant ant
> tokių smulkmenų mašina žymiai pigesnė gaunasi. Greičiau viskas tam, kad
> skatintų savininką mastyti 'gera mašina, bet sensta, užknisa visokios
> smulkmenos, reikės naujesnį modelį pirkti'.

Nelabai, niekas ten tokiu minciu neaudzia.

Problema daugiau kaip tik paciu mazgu paprastume. Automobiliu gamintoju
subrangovai jau kuris laikas yra brutualiai smaugiami del kiekvieno
cento. Jei visokius salyginai "sudetingesnius" blokus gali pasiulyti tik
keletas stambesniu tiekeju tipo bosch, siemens, hella, magnetti marelli
ir pan, kurie velgi atsizvelgiant i galimus nuostolius dazniausiai kiek
priziuri ir produkcijos kokybe, tai kokio nors faros varikliuko
elektronikos blokeli tau pasiulys 4015 visokiu firmeliu, kurios zinoma
pazades nepriekaistinga kokybe, bet realiai uz prasoma kaina jos iseis.
Kitaip tariant turim elementaru dempinga ir jo pasekmes.

--
kthxbai.