Tema: Re: Rekomenduokit servisa Marijampoleje
Autorius: bomanz
Data: 2010-04-20 21:22:15
Mano įpūdžiai apie 1995 metų Astra F taip pat patys geriausi. 52kW automatas.
Jei nebūtų reikėję didesnės mašinos ir toliau su ja važinėčiau. Netgi nerūdija
labai. Daugiausia rūdžių ten kur vietiniai  kreivarankiai dažė. Iš vidaus
nerūdija nes antikorozinis darytas. Iš išorės kasmet padažau rūdijančias vietas
ir laiko. Su elektronika problemų mažiau nei 2000 metų Pasate.