Tema: Re: Parazitas ish Autobrava,
Autorius: offline
Data: 2010-04-03 15:33:46
kažkada stovėjau prie tokio degalinėj. privažiavo mentai ir bendravo su
darbuotoju (pažįstami kaip suprantu), tai jam mentas labai aiškia paaiškino,
kad geltonas bordiūras yra geltonas bordiūras ir nieko daugiau. Sakė niekada
prie  pastačiųsių prie geltono bordiūro nesikabinėja ir nieada nebaudžia.
Man irgi nei pusės žodžionepasakė.
KET ui visi lygūs. geltono bordiūro KET neaprašo. ir aš neprivalau
nuspėjinėti, kad kažkas turi omeny, kad geltonas bordiūras turėtų turėti
tokią reikšmę kaip geltona linija.
Vienu žodžiu laikykimės taisyklių,o ne vadovaukimės paniatkėm :)