Tema: Re: Parazitas ish Autobrava,
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-03-29 14:06:11
Taip, as. Ir dabar palaikau. Ir jei nubaus mane uzh geltona juosta (nesigilinu ar nesavavalishkai ji ten nupieshta) - susimokesiu. Bet savivales nepakesiu.
Smuglevichiaus gatvej Tanagros savininkas palei savo nama geltonai bordiurus nsuidaze, mat jam nepatinka, kai kas nors parkuojasi po jo langais. Irgi taikytis su tokiais dalykais?

--
Shlipsas
Vilnius