Tema: Re: Parazitas ish Autobrava,
Autorius: Faktas
Data: 2010-03-30 12:14:40
taigi tu ir sustojai invalidu vietoje.
jiems:

188. Vairuotojui, kurio transporto priemonė pažymėta skiriamuoju ženklu „Neįgalusis“ arba neįgalių asmenų automobilių statymo kortele, leidžiama:
188.2. sustoti ir stovėti kelio ženklų „Sustoti draudžiama“, „Stovėti draudžiama“ galiojimo zonoje ir (arba) ties nubrėžtomis prie važiuojamosios dalies krašto 1.4 ar 1.9 ženklinimo linijomis.

1.4. Geltona ištisinė linija žymi vietas, kur uždrausta sustoti (stovėti),...