Tema: Re: kuom skiriasi amerikoniskas bendzas nuo europinio
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-20 09:29:19
vis tiek  niekaip nesuprantu, kodėl blogai mažo tūrio variklis.

"Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message 
news:ho0b46$ld9$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message 
> news:hnvmpv$pmg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Yra teisybs. Bet tikrai ne dl ekologijos kai kurios EU alyse populiars 
>>> 1,6 varikliai su bbz kokiu suspaudimo
>>> laipsniu. Atsakymas paprastas - mokesiai nuo varikio kubatros. Ten kur 
>>> mokesiai nuo kW toki nesmoni su
>>> varikliais nedaro.
>>
>>
>> dalinai ir del ekologijos/ benzino sanaudu. Judant autobanu kamstyj (pvz. 
>> 50km pirmu begiu), ar saip mieste per pika,
>> benzininam varikliui kuro sanaudos tiesiog proporcingos variklio turiui. 
>> Dyzeliui irgi galioja, bet priklausomybe zenkliai mazesne.
>
> Šita problema spręstina kitokiomis priemonėmis, o ne per variklio tūrį.