Tema: Re: Rekomanduoju: draudimas Gjensidige.
Autorius: Korke
Data: 2010-03-17 13:41:00
"Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message
news:hnq75d$nsr$1@trimpas.omnitel.net...
> "Korke" <Korkes@mailas.net> parašė naujienų
>
> Klausyk, ar man ne pxj kaip klausima issprende lenkas, ar as turiu dar ir
> del to sukti galva ? Kai tu cia padarai avarija, ar visada taip saziningai
> domiesi kaip atlygino zala tam asmeniui kuriam Tu padarei zala?

Nesidomiu, bet ir nerekauju, kad viena ar kita kompanija axujenna kurioje as
draudziausi civilke ir kad man kazka padarius MAN nebuvo jokiu rupesciu. Ir
aplamai kokius TAVO rupescius gali spresti draudimas kur tu apsidraudes TIK
civiline? (nes buten apie tai cia kalbam)

> P.S. Zinau sviezia pavyzdi, kai Ergo, apsiimanti sureguliuoti zalos
> atlyginima, kai zala ivyksta uzsienyje, jau 3 menesiai kaip nepajudina
> reikalo is mirties tasko. O  zmogelis turejo savo lesom parsityst masina
> is uz 2000 km, o pats su zmona nutraukti atostogas, atsaukti rezervacijas
> viesbuciuose ir parskristi lektuvu namo.

Neatrodo, kad paememi visai atvirkstini atveji ? Tai gal tam lenkui butent
taip ir nutiko po tos avarijos kuria tu sukelei. Tu sedejai skrersa dejes ir
plysauji cia dabar kaip viskas zjbs, o ta pati gjensidige apsiemusi
sureguliuoti zala lenkui X men nepajudino viso to reikalo, ko pasekoje
lenkas turejo tavim sudauzyta masina kazkur tysti pats, atsaukti atostogas
ir pan. ?

Ar dashilo, kad pateikei pvz visai ne i tema cia savo ?