Tema: Re: Rekomanduoju: draudimas Gjensidige.
Autorius: AB
Data: 2010-03-16 15:23:54
:)
Draudimais reik is anksto pradet rupintis.
O imones CA nera toks paprastas draudimo produktas, kuri galetu kiekvienam
larioke pardavinet.
Saunu, kad su klientais issiaiskini pats, be draudimo pagalbos.
O klientams - ar ERGO ar PZU, jokio skirtumo, ir su vienais ir su kitais
kartais reikia neaisku kokia uzsienio kalba kalbet kad suprastu

--

AB
VW Passat 2,0 TDI '06