Tema: Re: Rekomanduoju: draudimas Gjensidige.
Autorius: renookas
Data: 2010-03-16 15:14:37
kodel? Siulai apsidrausti Ergo kurie labiaus issipisineti pradejo nei kiti?
O siaip dar nei karto neteko pasianudoti tais draudimais nors ir buvo
drausta. Tiesa sakant visad akazkaip issiprendi pats savo jegomis, aisku
nepakenks ji tureti, taciau be jo negaliu buti dar ir del viesuju konkursu
kur jis butinas.

Beje del manes galejo cia buti ir LD ir BTA ir belekuris kitas, bet kad visi
dabar tokie rimti kad net neglai kainos paskaiciuoti. Man reikejo draudimo
per 5 darbo dienas, o pavyko gauti tik krastutiniu atveju is IF nes kiti
savaitemis skaiciuoja. dasigyvenom, kad ble pinigus moki o parduoti nenori
,nors imone turi tik nebegaliojancius draudimus (pasibaigusius) ir jokio
ivykio istorijoje