Tema: Re: terpentinai
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-03-11 18:34:21
IMHO essas manes kaskodel stipriai nemegsta ir mano mintis vadina
pezejiamis... tegul. Bet paprasykite pvz Autochemijos paprasto antifrizo
sertifikato isduoto ASTM salygomis ir gausite pacios Autochemijos israsyta
dokumenta kuriame isvardinta kokie buvo atliekami testai. Kitaip ir buti
negali nes tokia imone tokiu tyrimu nepajegi atlikti, toki malonuma sau gali
leisti tokie monstrai kaip shell, BP, BASF ir.t.t.