Tema: Re: terpentinai
Autorius: Staska
Data: 2010-03-09 21:36:53
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message
news:hn67gq$edc$1@trimpas.omnitel.net...

> Zhek: gamintojas raso, kad pilti TA ir nepilti ANO. Tavo veiksmai?

Cia klausimas apie ausinimo skysti?
Kazkaip dar niekad neteko susidurt, su tokiu gamintojo issireiskimu. Kalbant
apie visus skyscius, paprastai buna tik gamintojo rekomendacija. Draudimu
kolkas dar nemaciau..

>Man palengveja tada, kada randu man reikiama skysti. Kol kas nenuskilo, ir
>tenka apsiribot tuo kas po ranka. O tada norisi bent primityvaus
>isivaizdavimo, kad zinai ka pili.

Ir kaip tavo masina dar vaziuoja? I varikli supiltas tepalas ne is firmines
backutes, i ausinimo sistema supilta kazkas, pavaru dezeje ne tai kas
priklauso ir pan.. O zvakes kokio gamintojo? Originalas? Ir kaip dar tavo
variklis gyvas?
O jei skaitysi vien etiketes, tai pasirodys, kad Lietuvoje blogu detaliu
nera!!! Gi ir prie to pacio Tosolo raso, kad apsaugo nuo korozijos. Tai ko
cia visi bijo, kad prarudis kazkas?
P.s. Tosolo ne vienas klientas neatsiveze, todel nepyliau. O as pats niekad
nepyliau, nes nekart jo nebandziau. Kaip ir minejau, nenoriu eksperimentuot,
pilu tai kas pacio patikrinta.