Tema: Re: terpentinai
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-03-07 09:42:52
As jau n kartu aiskinau apie tuos antifrizus, pziurek kokie reikalavimai
keliami tavo auto BS, ASTMAI . Antikoroziniu medziagu gamintojai suteikia
tyrimu protokolus savo medziagoms, kuriuos LT gamintojai nusiraso nuo
pakuociu, paspalvina skirtingomis spalvomis ir prirasineja visokiu veju kaip
antai G11, G12 . Tau mano patarimas jei esi preciziskas perki to gamintojo
antifriza kuri rekomenduoja tavo auto gamintojas, arba perki belekoki LT
pagaminta produkta, i spalva ir uzrasus G11, G12 nekreipi demesio.