Tema: Re: fiato remontu guru nori konsultacijos
Autorius: kardanas
Data: 2010-03-04 12:15:07
jungti nuosekliai ir pries peciuka. Niekas ten nesusiaureja. Karsciausias
skystis pirma papuola i reduktoriu, kuo red. karstesnis tuo geriau
isgarinamos dujos automatiskai siektiek geriau dega misinys. Minusas sito
jungimo biski sumazeja peciuko kaitimas. Lygiagreciai jungiant red
pralaidumas geresnis nei peciaus todel gaunasi suntavimai daugiau i red
maziau i peciu, bet ne tiek daug teka i red kaip nuosekliai... Lygiagreciai
jungiama kai neisvengiama del peciaus specifikos ty uzdarineja skysti.