Tema: Re: fiato remontu guru nori konsultacijos
Autorius: egis
Data: 2010-03-04 11:05:28
kazkodel man vaidenasi, kad dujininkai lygegreciai jungia, ne nuosekliai. Omegoje (duju ypurskimas, dejo propanas) tikrai yra 'trishakis" pries peciuka. Kaip pajungta ex_vectroj nebepamenu,  bet visgi vaidenosi kad irgi lygegreciai (irgi lyg koky trisaky pamenu). Tik, as truputy nesupratau ka tu turi omeny sakydamas "termostatas"? ketini jungt duju reduktoriu uz termostato? tai jei motoras saltas- fig tau jis garins ...

--

egis
Omega bmv6 '94 +LPG