Tema: Re: Dujos į E36 316i compact
Autorius: config.lt
Data: 2010-02-25 22:50:57
as i metus irgi ~10kkm nuvaziuoju tik. Bet dejausi ipurskima uz 3700lt, 6cil. Aisku, variklis 2.8 autojomatas
taciau zinojau kad ilgai vazinesiu su ja. Jau 4.5 metu praejo, o atsipirko per du ar net greiciau.

ten kazkas rase slanga nauja 1600lt kainuoja. Uz ka cia tiek??
o ipurskimas aisku kad pinga, va mano draugeliui snd garsusis Slava is Autogazo kaiptik deda i 2000m. gonda CR-V. Jis db
Markuciuose reziduoja, snd veziau draugeli ten. Lenkiski kompai jau gerai dirba ir pigesni. Na, smulkmenas rytoj
suzinosiu gal. Kaina 2000lt lygtai. Zinau, kad irgi mazai vazines, manau panasiai apie 10kkm i metus